Så sakteliga


Inte mycket kvar på projektarbetet nu! Ska bli så skönt att kunna hänge mig åt klänningarna utan att ha dåligt samvete!

 - Klippa ut alla delar i microsatin
 - Klippa ut alla delar i broderad tyll
 - Klippa ut vissa delar i fodertyg
 - sy alla längsgående sömmar
 - sy fast öglorna som snörningen ska gå igenom i foder och yttertyg
 - blixtlås
 - fåll nedtill
 - Sy fast axelband baktill (Anna måste komma hit och bestämma längden)
 - Snöra
 - fästa LIMITED-märket
 - KLAR

Som ni ser så har jag hunnit en liten bit på Annas klänning, jag har dock inte riktigt kommit på hur jag ska få ihop tyllen och undertyget på bästa sätt...men det löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0